Wednesday, January 21, 2009

tired

Im tired.

Im so tired, everything I typed came out so wrong.

I was chatting with Hadi (actually still am), and I typed "sarah ulat" instead of "salah urat".

Yeah. Nice one kan? Im ulat.

And "garau" became "gurau".
Contoh: "Yeh? Suara dah garau?" "Gurau sikit lah."
Ya Allah buruk betul.

Selain typo, takde yang menarik dalam aktiviti harian saya/kami.

Oh ye, kitorg jumpa restoran Indo yang best, Bintang dekat Albany Highway. And pegi makan 3 hari berturut-turut. First time ngn officemate Syed, Musal. Pastu dia terkejut gila I finished my plate, licin berkilat. (Dia tak tahu my eating habit :p ) Dah laa at first he was shocked tgk my portion paling byk among three of us. Okkayyyyy. Drinks were ordered, Bintang Kejora, Bintang Kecil (kot?), and mine was Es Kelapa Muda. And I had that for the 3 trips we went there. Ahh minum air kelapa, rasa mcm kat Terengganu je, except die letak dlm gelas hehe

Ok, ni update terbaru. Ada org tu asyik tanye je, siap boleh sms tanye kenapa jarang update. (Note: Ada satu entry subjected "Nah update", sbb die tanye sgt).
Please lah.

Ok. Selamat malam. Jaga diri baik-baik.

No comments: